Termeni și condiții
TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE
Vă informăm că dumneavoastră, în calitate de cumpărător (consumator), prin utilizarea site-ului ortopeddoki.hu, declarați că cunoașteți și acceptați următorii termeni și condiții generale, redactați conform Codului Civil (Legea nr. V din 2013) articolele 6:77-6:81. Vă rugăm, dacă doriți să fiți cumpărător sau utilizator activ al posibilităților oferite de magazinul nostru online, să citiți cu atenție Termenii și Condițiile Generale și să utilizați serviciile noastre doar dacă sunteți de acord cu toate punctele și le considerați obligatorii pentru dumneavoastră.
Acest document este încheiat exclusiv în formă electronică. Contractul reglementat prin condițiile de mai jos este considerat un contract încheiat între părți aflate la distanță, conform Codului Civil.
1. Datele operatorului:
Nume firmă: Schüld Máté Ev.
Sediu: 8556 Pápateszér Dózsa Gy. utca 7.
Cod fiscal: 58993264-1-39
Limba contractului: maghiară
Contact electronic: schuldbusiness1@gmail.com
Datele de contact ale furnizorului de găzduire:
- Denumire companie: Shopify Inc.
- Sediu: 150 Elgin Street, Suite 800, Ottawa, ON K2P 1L4, Canada
- Site web: www.shopify.com
Furnizorul este denumit în continuare operator în acești termeni și condiții generale.
2. Gama de produse și servicii disponibile pentru cumpărare
Dezinfectanți de mâini hidratanti și huse din silicon
Avertisment: Imaginile afișate pe fișa produselor pot diferi de realitate, în unele cazuri fiind doar ilustrații.
3. Informații despre comandă
Produsele afișate pot fi comandate exclusiv online prin magazinul web, cu livrare prin curier sau ridicare personală de către client sau reprezentantul său autorizat.
Dacă operatorul afișează un preț greșit lângă produs, în ciuda diligenței rezonabile, iar prețul produsului diferă de prețul acceptat în mod obișnuit, operatorul nu este obligat să furnizeze produsul la prețul greșit, dar este obligat să ofere cumpărătorului posibilitatea de a cumpăra la prețul corect în confirmarea comenzii. Dacă cumpărătorul nu dorește să profite de această opțiune, are dreptul de a se retrage unilateral de la contract.
Nu se percepe o taxă suplimentară pentru ambalare. Tariful detaliat pentru livrare face parte din acești termeni și condiții și este disponibil în meniul Condiții de livrare.
În magazinul nostru online puteți naviga printre categoriile de produse disponibile pentru cumpărare, servicii. Lângă produsele listate puteți vedea o scurtă descriere, prețul și alte caracteristici, fără a fi o listă exhaustivă. Dacă doriți informații mai detaliate despre un produs, faceți clic pe imaginea sau numele produsului. Veți ajunge astfel pe pagina produsului, unde puteți găsi informații mai detaliate. Dacă aveți nevoie de informații și mai detaliate, vă rugăm să contactați operatorul la numărul de telefon înregistrat în datele operatorului.
Procesul de comandă
A. Faceți clic pe pictograma coșului pentru a adăuga produsul în Coș.
Produsele pot fi adăugate în Coș fără autentificare, însă înainte de a plasa o comandă trebuie să vă conectați în sistem. Acest lucru este posibil doar dacă vă înregistrați. Înregistrarea o găsiți în meniul următor. Dacă sunteți un cumpărător înregistrat, dar ați uitat parola, folosiți funcția de reamintire a parolei la autentificare. Dacă introduceți aici adresa de e-mail înregistrată, parola vă va fi trimisă prin e-mail. Conectarea se face prin meniul Autentificare. Aici introduceți adresa de e-mail și parola înregistrate, apoi apăsați butonul de conectare. Dacă autentificarea este reușită, în această fereastră va apărea adresa dvs. de e-mail înregistrată și butonul de deconectare, cu ajutorul căruia puteți părăsi magazinul.
B. Conținutul coșului poate fi verificat și editat prin meniul Coș. Aveți posibilitatea să vizualizați și să modificați cantitatea produselor din coș, să selectați metoda de plată și livrare cea mai potrivită pentru dumneavoastră sau să ștergeți un articol. De asemenea, puteți goli complet coșul. Dacă doriți să adăugați alte produse în coș, apăsați butonul „continuă cumpărăturile”. Dacă totul este în regulă și doriți să plasați comanda, apăsați butonul Casă pentru a finaliza comanda.
C. După ce ați finalizat comanda, vă vom trimite pe adresa de e-mail furnizată o confirmare automată care conține detaliile comenzii dumneavoastră. Dacă nu primiți acest mesaj, înseamnă că sistemul nu a acceptat comanda. În acest caz, vă rugăm să ne contactați prin metodele indicate, folosind datele operatorului.
După procesarea comenzii, vă vom trimite pe adresa de e-mail furnizată o confirmare "Comandă finalizată". Livrarea produsului va avea loc doar după aceasta.
Procesul comenzii dumneavoastră poate fi urmărit până la finalizarea acesteia prin meniul Urmărire comandă. Aici puteți găsi toate comenzile anterioare plasate în magazinul nostru online. Fiecare comandă este identificată printr-un număr unic de comandă.
4. Înregistrare
Dacă doriți să cumpărați, la prima achiziție trebuie să furnizați datele necesare pentru cumpărare, cum ar fi numele, datele de facturare și livrare, adresa de e-mail și parola necesară pentru accesul ulterior. Înainte de finalizarea înregistrării, este necesară acceptarea condițiilor de înregistrare. Sistemul va confirma înregistrarea prin e-mail. Cumpărătorul este obligat să păstreze parola furnizată confidențială. Dacă, după introducerea corectă a identificatorului unic și a parolei în procesul de autentificare, datele cumpărătorului ajung în posesia unei terțe părți neautorizate, Operatorul de date nu își asumă responsabilitatea pentru daunele sau dezavantajele rezultate. Utilizatorii, prin furnizarea adresei lor de e-mail, își dau acordul ca operatorul/serviciul să le trimită mesaje de natură tehnică. Datele înregistrate vor fi șterse din sistem la cererea operatorului. Cererea de ștergere va fi validă doar dacă utilizatorul o confirmă prin e-mail, pentru a preveni ștergerea intenționată sau accidentală a altor persoane din baza de date de înregistrare. Înregistrarea este identificată prin adresa de e-mail, deci o adresă de e-mail poate fi înregistrată o singură dată.
Înregistrarea nu implică obligații.
5. Procesarea comenzilor
Procesarea comenzilor se face în zilele lucrătoare între orele 8-16. Comenzile pot fi plasate și în afara acestor intervale, dar dacă sunt plasate după încheierea programului, vor fi procesate în ziua lucrătoare următoare. Termenul de livrare pentru comenzile acceptate este de 1-3 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc, iar în cazul produselor care nu sunt în stoc, termenul este de 2-3 săptămâni, în funcție de locul de aprovizionare.
Compania noastră nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele modificări ale specificațiilor tehnice ale produsului comandat, cauzate de furnizor sau de factori externi, fără o notificare prealabilă.
6. Modalitatea de plată a contravalorii produsului comandat și a taxei de livrare la domiciliu
Modalitatea de plată a produsului comandat
Livrarea cu plata ramburs: Produsul este livrat de curierul desemnat de noi (numele aici) la adresa indicată de dumneavoastră, unde prețul produsului sau produselor conform facturii trebuie plătit curierului în numerar. La comenzile cu plata ramburs, taxa de ramburs se adaugă la costul de livrare.
La plata ramburs, produsul comandat trebuie plătit în numerar curierului la primirea coletului.
Suma totală de plată include toate costurile conform sumarului comenzii și scrisorii de confirmare. Factura și certificatul de garanție sunt incluse în colet. Vă rugăm să verificați coletul în prezența curierului la livrare și, în caz de deteriorare sau lipsuri ale produselor, să solicitați întocmirea unui proces-verbal și să nu acceptați coletul. Reclamațiile ulterioare fără proces-verbal nu pot fi acceptate.
Tarifele pentru livrarea la domiciliu
Livrare FOXPOST la locker: 990 Ft
Livrare GLS la locker: 1190 Ft
Livrare GLS la domiciliu: 1990 Ft
Livrare Poștă la domiciliu: 1990 Ft
În cazul comenzilor cu plata ramburs, taxa de ramburs se adaugă la costul de livrare și la valoarea comenzii.
7. Termenul de livrare
Modifică cele descrise aici conform termenelor tale proprii de livrare!
Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se face în 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. În cazul în care produsul nu este în stoc, livrarea durează 2-3 săptămâni.
8. Informații despre livrare la domiciliu
Comenzile primite prin magazinul nostru online sunt livrate exclusiv de curierii GLS. Livrarea coletelor se face în zile lucrătoare. Este recomandat să furnizați o adresă la care curierul poate fi primit în intervalul orar indicat și unde se poate asigura plata contravalorii coletului, a taxei de transport și a taxei ramburs către curier.
Comandați produsele dorite numai dacă puteți plăti contravaloarea coletului curierului la primire. În cazul coletelor nepreluate și returnate, costurile de transport și retur vor fi suportate de către comandant, iar reexpedierea coletului poate fi efectuată doar după plata în avans a contravalorii acestuia.
Pentru orice alte întrebări legate de funcționarea magazinului nostru, procesul de comandă și livrare, suntem disponibili la datele de contact furnizate în informațiile operatorului.
9. Informații privind transportul poștal
Pierderea, pierderea parțială, deteriorarea sau distrugerea trimiterii poștale trebuie semnalate imediat la livrare pe documentul de livrare. Nerespectarea acestei obligații duce la pierderea dreptului. În lipsa documentului de livrare, daunele trebuie semnalate poștei în termenul legal – adică în termen de 3 zile de la data livrării – cu un alt document referitor la trimitere.
10. Dreptul de retragere
Conform reglementărilor din Hotărârea Guvernului nr. 45/2014 privind contractele încheiate la distanță, prevederile prezente se aplică exclusiv cumpărătorilor calificați drept consumatori. Consumatorul poate renunța la contract fără motiv în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului comandat și poate returna produsul comandat, în ambalajul nedesfăcut. Dacă consumatorul își exercită dreptul de retragere, trebuie să comunice acest lucru operatorului printr-o declarație clară în scris (prin poștă cu confirmare de primire sau prin e-mail). Operatorul este obligat să confirme primirea declarației de retragere către consumator fără întârziere. În cazul retragerii consumatorului, acesta este obligat să returneze produsul comandat operatorului în termen de 14 zile de la comunicarea declarației de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de consumator.
În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de retragere, operatorul este obligat să ramburseze consumatorului plățile efectuate de acesta, inclusiv costul transportului, în termen de 14 zile de la primirea declarației în acest sens. Excepție face situația în care consumatorul a ales un mod de transport care implică costuri suplimentare și care diferă de transportul obișnuit. Furnizorul nu este obligat să își îndeplinească obligația de rambursare până când nu primește produsul returnat sau până când nu primește o dovadă credibilă din partea consumatorului privind trimiterea produsului înapoi. În cazul diferenței dintre cele două date, operatorul trebuie să ia în considerare data anterioară.
Operatorul poate solicita consumatorului despăgubiri pentru daune materiale cauzate de utilizarea necorespunzătoare. Prin urmare, vă rugăm să acordați o atenție deosebită utilizării corecte a produsului, deoarece consumatorul este responsabil pentru despăgubirea daunelor rezultate din utilizarea necorespunzătoare.
După primirea coletului la compania noastră, deschiderea coletului și examinarea produsului returnat sunt înregistrate video. Acest lucru este necesar pentru a evita eventualele neînțelegeri ulterioare. (de exemplu, dacă produsul returnat a fost deteriorat sau incomplet)
Consumatorul nu beneficiază de dreptul de retragere:
în cazul unui produs al cărui preț depinde de mișcările sau fluctuațiile pieței financiare asupra cărora întreprinderea nu are control.
în cazul unui produs nefabricat în prealabil, realizat special la cererea consumatorului, conform cerințelor sale individuale,
în cazul unui produs pentru care operatorul răspunde unei solicitări expresă a consumatorului pentru lucrări urgente de reparație sau întreținere
11. Garanție
Pentru anumite produse comercializate de operator, conform Regulamentului Guvernamental nr. 151/2003 privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de consum durabile, consumatorul beneficiază de o garanție de 1 an începând de la data predării produsului. Dreptul la garanție nu se acordă cumpărătorului dacă defectul a apărut după predarea produsului către consumator. Pentru produsele care nu intră sub incidența regulamentului menționat, perioada de garanție oferită de producător este indicată lângă produs. În caz de probleme legate de aceasta, operatorul poate oferi informații precise. În cazul garanției, consumatorul are dreptul la repararea gratuită sau înlocuirea produsului defect în perioada de garanție. Reparațiile în garanție acoperă defectele cauzate de erori de fabricație. Condițiile garanției sunt valabile împreună cu respectarea condițiilor din manualul de utilizare.
În caz de defectare a produsului, puteți obține informații suplimentare despre pașii de urmat la adresa și numărul de telefon indicate pe certificatul de garanție însoțitor al dispozitivului, precum și prin oricare dintre mijloacele noastre de contact. Costul transportului produselor către punctul de service în garanție este suportat de cumpărător. Dispozitivul defect poate fi returnat direct la punctul nostru de service al magazinului online, la adresa indicată. Pachetele trimise cu plata la destinatar nu sunt acceptate de punctul nostru de preluare și vor fi returnate expeditorului în orice caz! În timpul reparației, în produs pot fi instalate doar piese noi. Operatorul trebuie să se străduiască să efectueze reparația sau înlocuirea în termen de 30 de zile. Costurile activităților efectuate în cadrul garanției sunt suportate de operator.
În alte privințe, garanția este reglementată de prevederile art. 6:171-173 din Codul Civil.
12. Garanție
În cazul defectului produsului furnizat, cererea de garanție se poate exercita împotriva operatorului conform art. 6:159-167 din Codul Civil.
13. Soluționarea reclamațiilor
Operatorul este obligat să întocmească un proces-verbal privind reclamația, la sediul indicat în datele operatorului, și să păstreze reclamația împreună cu răspunsul dat timp de cinci ani de la data înregistrării. Operatorul analizează reclamația primită în termen de 30 de zile de la primire și trebuie să ofere un răspuns substanțial. Dacă răspunsul este negativ, acesta trebuie motivat în scris. Litigiile rezultate din contractul încheiat cu operatorul se pot soluționa în primul rând pe cale amiabilă, prin acord între părți, sau în fața autorității de protecție a consumatorilor competente după domiciliul consumatorului. Dacă aceste căi nu dau rezultate, părțile pot apela la instanță.
14. Prelucrarea datelor
Operatorul tratează confidențial datele personale puse la dispoziție în timpul utilizării magazinului online și nu le divulgă unor terți neautorizați, cu excepția subcontractanților (de ex. serviciul de curierat), dacă acest lucru este necesar pentru livrarea comenzii.
În timpul navigării magazinului online, se înregistrează informații tehnice în scopuri statistice (adresă IP, durata vizitei etc.). Aceste date sunt transmise autorităților de către operator numai în cazuri justificate legal și susținute. Pentru utilizarea serviciului este necesară activarea cookie-urilor. Dacă nu doriți să permiteți utilizarea cookie-urilor, le puteți dezactiva în setările browserului. În cazul dezactivării cookie-urilor, anumite elemente ale serviciului pot fi utilizate doar parțial sau deloc. Cookie-ul este un fișier trimis de server browserului utilizatorului și stocat pe calculatorul acestuia. În cookie nu se stochează date personale. Datele înregistrate în timpul comenzii sunt folosite de operator pentru îndeplinirea comenzii. Datele facturii generate din comanda plasată pe paginile magazinului online sunt înregistrate și stocate pe perioada prevăzută de legea contabilă în vigoare, conform datelor furnizate la plasarea comenzii. Datele furnizate în timpul navigării magazinului online sau la abonarea la newsletter sunt tratate confidențial de operator, dezabonarea putând fi solicitată prin oricare dintre contactele indicate. Ștergerea sau modificarea datelor poate fi solicitată în orice moment în scris.
În procedura care începe cu plasarea comenzii, se aplică prevederile Legii nr. CXII din 2011, declarația de protecție a datelor a furnizorului este disponibilă pe site.
15. Dispoziții diverse
În chestiunile nespecificate în acești termeni și condiții generale, se aplică prevederile Codului Civil (Legea nr. V din 2013) și, în cazul contractelor de consum, prevederile Hotărârii Guvernului nr. 45/2014 privind contractele încheiate între persoane aflate la distanță.